♡♡♡
2014-11-20 · 15:13:00
Hjärngympa för din hund!

 
 
Min hund som är tre korsningar av vallhund, är både smart, sprallig ..och lite jobbig..
Energin måste ut ! Men jag har hittat en grej som hon tycker är både kul och ansträngande!

Denna aktiveringsboll !

 
Finns i minst två storlekar.
Jag föredrar denna för att den säkerligen är mer skonsam för hennes tänder och låter helt enkelt inte så mycket när hon rullar runt den. Har en annan i hårdplast .. den som ettt tåg...
 
Jag brukar använda detta godis, från Frolic, heter Walky Bites.
Billiga på Dollarstore och är lätt att bryta av, så vips fick vi dubbelt så många!
 
 
 
 
 
Hon brukar gå och hämta den själv när det är dags.. Hehe.
Måste faktiskt erkänna, att jag slutar aldrig förvånas över denna hunds klokhet, (som farmor brukar säga)
När bollen rullar in under tex, köksbordet, mellan möbler etc, sträcker hon fram en tass och stoppar den, lyfter och går åt andra hållet.  Haha..
 
Köpt på Tasseborg för ca 200 (?) kr
Tror dem finns lite överallt.
Den får +++++ i betyg från oss! :)
 
 
Kommentarer
♡♡♡

Emmy

Tixi har också en likadan!💞

Svar: De är så bra :D
kandel.blogg.se

2014-12-07 @ 21:42:57

♡♡♡


Vad har du på hjärtat?


NAMN:
Kom ihåg mig

MAIL:


BLOGG/HEMSIDA: (synlig)



DITT MEDDELANDE:

Trackback


♥ • ♡ • ♥